SPAM – SEGÍTSÉÉÉÉÉG!

2018. 09. 18.

Kedves Ügyfelünk, Partnerünk!
Csak az imént szembesültünk vele, hogy számtalan ajánlatunkat, megrendelés visszaigazolásunkat, levelünket néhány szerver, de főként a Gmail levélszemétként kezeli.

Kérjük – ha levelet, ajánlatot vár tőlünk – legyen kedves a SPAM (levélszemét) mappában is körülnézni. S kérjük segítsen nekünk azzal, hogy ilyenkor áthúzza az üzeneteinket a „Bejövő levelek” könyvtárba. Ezzel is tanítja a programokat, hogy a tőlünk jövő üzenetek nem kéretlen levélként kezelendők.

Köszönjük szépen!


2 hozzászólás:

  1. 2018. 10. 04., 09:20 | grin

    Ahoy,

    Spambe kerülnek a leveleitek? Akkor érdemes pár dolgot megnézni:
    * feketelistás-e a server, amit küldésre használtok?
    * a leveleitek műszakilag rendben vannak?
    * a levelek műszaki fejlécei rendben vannak (létező feladó, címzett)?
    * nem küldtök-e „hírlevelet” úgy hogy azt senki nem kérte?
    * a gmail felül naracs fejlécben megmondja, miért került a levél spambe. érdemes rajta elgondolkodni.
    * a szolgáltató DMARC visszajelzést kérhet, amiből még részletesebben kiderül, miért utasítják el a leveleket vagy teszik spambe.

  2. 2018. 10. 08., 00:08 | Reactor

    NAGYON KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET! Átnézzük a listát és javítjuk, ha hibát találunk!
    Millió hála! Üdv: Csaba

Új hozzászólás:





Subscribe without commenting